måndag 26 mars 2012

Kvinnliga och manliga virusar

Idag har jag lite funderingar om olika sjukdomar och smittor.


Något jag tycker är märkligt- som många har lagt märke på sistone- är att det går en förfärligt besvärlig influensa här i trakterna nu. Men som mest drabbar manliga personer och är desto värre för dem. Inte så många kvinnliga personer får denna influensa över huvud taget eller att den blir lindrigare. Och det verkar inte vara något pjåsk för dessa manliga individer är precis lika dåliga utan de verkar verkligen mycket sjukare också med mer svaghet, mer långvarig sjukdom, huvudvärk, spyningar, kan inte äta på många eller få dygn i ett sträck m.m.

Är det något med hormonerna som gör att vissa influensor slår hårdare på män? Jag har hört att det var lika med Spanska sjukan och att den skulle ha forskats fram i laboratorium först och att de släppte lös denna hemska smitta medvetet på militära anläggningar i USA först och den sedan spred sig runt Jorden.

Är även den här influensan något som militären tex. har forskat fram för att använda i krigföring-eftersom de flesta soldater är män- och att man av någon anledning vill skona kvinnliga personer mer? Eller har den här influensan uppkommit spontant på det här viset?

Men unga kvinnor är utsatta för smittor på andra vis som kanske kan bli ännu värre. Det här vansinnet med att vaccinera unga tjejer mot Gardasil när man inte vet hur omfattande biverkningarna är. Vad jag läst så blir 5 % av dem som tar vaccinet sterila direkt och många fler efter hand och missbildningar osv. hos barnen de får i framtiden kan bli mer frekventa och värre. Dessutom är det bara 2 av 15 möjliga pappillomvirus som kan orsaka livmoderhalscancer som detta vaccin kanske kan skydda mot. Men bara den som inte har viruset innan för då ökar risken att få denna cancerform med 44 %!!! Och jag undrar jag om de testar dessa tjejer innan de vaccineras? Har inte hört talas om det?

Jag gissar att makthavarna vill att Jordens mänskliga befolkning ska minskas drastiskt och det är det huvudsakliga syftet med denna vaccinering som sker med tvång i USA- där flickorna blir hämtade med polis för att bli vaccinerade och deras föräldrar blir fängslade. De få kvinnor som sedan har fruktsamma ägg i framtiden vill man väl göra affär av och till slavar på något sätt antar jag också.

Unga tjejer är redan så utsatta med P-piller och skönhetsideal och olika antideppreparat och psykofarmaka i stora mängder så de lider ofta av stor näringsbrist och andra kroppsliga obalanser.

Nästan skönt att vara en halvgammal kärring tycker jag i denna vanvettets tidevarv.

1 kommentar:

  1. Ja det är skönt att vara halvgammal kärring!
    Men det är kanske bra att jordens befolkning minskar!!!

    SvaraRadera