tisdag 2 juni 2009

Kanske inget jag direkt missade i Ulfshyttan

Torsdag den 28 Maj var det möte med kommunfullmäktige på Ulfshyttans Herrgård som jag missade. Fast när jag läste om det blivande mötet i tidningen någon dag tidigare stod det att det skulle vara information om Silvberg på mötet och jag ångrade att jag slutit ut att åka dit. Jag trodde att det äntligen skulle bli någon slags allmän information om byggnationerna i det området.



Men nyligen fick jag veta att så inte var fallet utan det var någon gubbe från kommunen som informerade om Silvbergsområdets bakgrund och historia. Kanske bra på sätt och vis men jag tycker det vore bättre om de informerat om områdets framtid istället.



Vid några tillfällen har Vänsterpartiet informerat om EU-valet utanför Konsum i Säter också och det har jag missat också. Hoppas det kom några åhörare iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar